trying to find somewhere to live in linköping more like

my nerves are fried

at least my friend and I got an apartment for August, so at least we’ll have roof over our heads when we begin!

tags: goddamn expensive for one goddamn room tho +

reading the notes from my Matthew account on fb and found one “You know you’re from ____ when…” and one of the points was

10. You don’t mind sharing the toilet cubicle with all of your friends to save 5 SEK. ((I’ve never done it, but I guess I’d do it;;;;;;;))

and now, four years later, I’m just sitting here like

laughs

yeah

I mean we never went into the WC everyone at once, but we’d wait and keep the door open so that the next person could use it without paying eue;

magicalboy:

i didnt have internet for a long time but i did this thing where i put my itunes on shuffle and doodled randys depending on what feelings the songs gave me

one, two

tags: that's a rad idea + and rad art too + rc9gn +
» As a random thought…

morenavbby:

So in the comics Hawkeye has 80% hearing loss.

The Black Widow is Russian.

Can you imagine when they’re on a mission and something goes wrong; the police are about to arrest them and they fall back on Plan H.

Black Widow, “So remember, you’re deaf and I don’t speak English”

tags: what + WHAT + I CAN'T HEAR YOU + I HAVEN'T LEARNED HOW TO READ LIPS YET + WHy ARE YOU MAKING RANDOM SIGNS WITH YOUR HANDS + marvel heroes +

(Source: greatrhodeybuttocks)

tags: oh goddammit + marvel heroes +

belgianjournalists:

You expected ALFRED F. JONES

But it was me, MATTHEW!

tags: rebagels bc look at him +
» so has anyone else noticed…

kageyamasnosebleed:

shoubio:

that nine and twelve from zankyou no terror

image

share the same voice actors as Team Karasuno’s nine and twelve in Haikyuu?!

image

WAIT WAHT

tags: whoa +

(Source: theone8888)

tags: how very unfortunate +

looking at your old art more like

why

when did I give up fanfic writiing for fanart drawing

I was a good author tbh

I mean I was good considering I was like a 12-13yo little shit at that time

tags: I had forgotten that I once killed off Atobe in a short fanfic I wrote 8) +

pls check out the dio brando— I mean, matthew williams that I drew

tags: I half traced it half used it as reference but hey I'm still proud +

You expected ALFRED F. JONES

But it was me, MATTHEW!

tags: hetalia + aph + aph canada + matthew williams + jazzyart + jjba + please forgive me +

preview of the temporary comeback of my matthew williams account on fb

tags: when was the last time that account was serious tho + jazzyart +

when u need a good reference asap but u can’t find one

tags: I'm drawing something stupid but u kno +

phoenxwright:

me as a baby: m-m-m,m mMm m

mom: mama :))))))

me as a baby: miles edgeworth

tags: yeah +